2009年4月16日 星期四

High School Memory



Forever Friends

高中充滿了
很多白癡的記憶 很多幼稚的遊戲

有笑 有淚 有難忘的回憶
有我們一起度過的青春

談論夢想 追逐夢想 實現夢想
Do it together!

6 則留言:

  1. Shit!!! I don't have one... hahaha. This sucks!!! =P
    Hahaha so funny... many times I almost forget how did I get my nickname...
    About a month before, I was listening to "Guang Liang"'s songs... and told YaQi that I love his songs and we have to sing it at karaoke when I get back.
    And Yaqi responded: "yeah that's why you got your nickname" hahaha
    And realize that's how our nicknames come from...

    BUT
    Selina's nickname is totally random and too funny. Hahahaha

    回覆刪除
  2. BTW, these nicknames were created by Kath and I during a short break after gym class hahahahaha.

    回覆刪除
  3. 對ㄚ我的綽號根本是詹智媛硬掰出來的哈哈哈
    草山蠢爆了哈哈哈
    而且底下的評語根本更蠢
    受不了巧吟是"受到極大壓抑的人" 哈哈哈
    賴嘉葳是"忠勇愛國者"
    我的也很蠢"只會吃.睡.跳舞"

    回覆刪除
  4. 還有受不了王雅琪已經改名
    現在叫Stacy我根本不習慣哈哈哈
    你明明是溫蒂!!

    回覆刪除
  5. Haha,我是有根據的!!
    妳不覺得草山婷之林念起來真的很順口嗎!!

    我還記得我們一開始是寫在黑板上,
    還好沒有被其他人看到,>//<

    我決定以後看到王雅琪還是要叫她Miss 溫帶!
    而且賴嘉葳的愛人們現在也都不愛了,XD

    回覆刪除
  6. I think I translated that hahahah
    Yes she'll be Miss Wendy in our heart forever

    回覆刪除